Prodej zboží Společnosti Water future s.r.o.
poptaného prostřednictvím internetových stránek či jiným způsobem
Reklamační řád
- o nás
Společnost Water Future s.r.o., se sídlem Forum Karlín, WorkLounge, Pernerova 51, 186 00 Praha 8, IČO: 08525331 zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn C 320407, je provozovatelem internetové stránky www.waterfuture.cz, prostřednictvím které můžete poptávat zboží určené ke stabilizaci pitné vody, šetřiče na vodu a jiné další produkty uvedené na webové stránce.
Veškeré Vaše podněty, dotazy, či jinou korespondenci týkající se reklamací, prosíme, směřujte telefonicky na číslo: +420 702 460 249 nebo elektronicky na email: info@waterfuture.cz či poštou na: Water Future, Forum Karlín, WorkLounge, Pernerova 51, 186 00 Praha 8.
-
co
je Účelem tohoto reklamačního řádu
- Účelem tohoto reklamačního řádu („reklamační řád„) je seznámit Vás se základními principy a pravidly, kterými se řídíme při vyřizování reklamací zboží poptaného prostřednictvím internetové stránky www.waterfuture.cz či jinak (viz poslední odstavec článku 3.1 VOP).
- Reklamační řád je součástí VOP a všude tam, kde v něm není uvedeno jinak, se jejich text bez dalšího použije.
- Ve všech ohledech, které reklamační řád výslovně neřeší, se bez dalšího použije právní úprava obsažená zejména v platném občanském zákoníku a zákoně o ochraně spotřebitele.
-
Naše
Odpovědnost za prodané ZBOŽÍ
- Jsme vůči Vám odpovědní za vady zboží poptaného prostřednictvím internetové stránky www.waterfuture.cz či jinak (viz poslední odstavec článku 3.1 VOP), které se u zboží vyskytnou v době 24 měsíců od jeho převzetí.
- Vaše práva z našeho vadného plnění u nás můžete uplatnit v době 24 měsíců od převzetí zboží.
-
Jak
postupovat, je-li zboží Zjevně poškozené
- Vaše dotazy týkající se reklamace vadného zboží můžete konzultovat na lince +420 702 460 249 nebo elektronicky emailem na adrese: info@waterfuture.cz.
- Při převzetí doručovaného zboží jej prohlédněte, abyste vyloučili, že zboží nebo jeho obal nejsou zjevně poškozeny.
- Případné zjevné vady musíte reklamovat emailem nejpozději do 24 hod. od převzetí zboží. Reklamacím zjevných vad nám sdělených po uplynutí 24 hod. od doručení zboží nebudeme moci vyhovět.
-
Jak
postupovat, projeví-li se vada později
- Vaše dotazy týkající se reklamace vadného zboží můžete konzultovat na lince +420 702 460 249 nebo elektronicky emailem na adrese: info@waterfuture.cz.
- Vady, které nebyly zjistitelné při převzetí zboží, nebo které se projevily až následně, nejdéle však v zákonných lhůtách, můžete reklamovat telefonicky nebo emailem. Pro vyřízení reklamace bude nutné, abychom obdrželi vadné zboží, proto nám je musíte doručit nejpozději do 5 dnů od uplatnění reklamace osobně po telefonní konzultaci a smluveném dni a čase nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb či smluvního dopravce na adresu Water Future s.r.o., Forum Karlín, WorkLounge, Pernerova 51, 186 00 Praha 8.
- Poté, co reklamované zboží prohlédneme, vyhotovíme reklamační protokol o přijaté reklamaci a zároveň s Vámi domluvíme termín pro její vyřízení. Reklamace budeme s ohledem na specifický charakter zboží přednostně vyřizovat výměnou vadného zboží, či jeho části, za zboží, resp. jeho část, bezvadné.
-
Za
jaké vady zboží neneseme odpovědnost
-
Práva
z odpovědnosti za vady zboží se nevztahují zejména na:
- poškození jakékoliv součástky způsobené běžným opotřebením;
- kosmetické vady (např. škrábance, promáčkliny), jež nemají vliv na funkci/provoz výrobku;
- poruchy v důsledku používání nekompatibilního výrobku;
- poškození či poruchy způsobené otevřením či úpravou součástí zboží, jež jsou zabezpečeny bezpečnostními prvky (hologramovými nálepky) s výjimkou otevření (a poničení hologramové nálepky) z důvodu instalace výměnného setu k zařízení STABFOR dle návodu na instalaci, použití a údržbu zboží; nebo
- vady způsobené v důsledku používání dodaného zařízení v rozporu s příslušným návodem na instalaci, použití a údržbu zboží.
-
Práva
z odpovědnosti za vady zboží se nevztahují zejména na:
-
Jaká
práva při reklamaci zboží máte
- Máte právo na vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději pak do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.
- Je-li vada zboží nepodstatným porušením kupní smlouvy, máte právo na odstranění vady zboží, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
- Je-li vada podstatným porušením kupní smlouvy nebo nevyřídíme-li Vaši reklamaci včas, máte právo na dodání nové věci bez vad či dodání chybějící věci, odstranění vady opravou zboží, nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny, a nebo právo odstoupit od kupní smlouvy.
- Vyskytne-li se stejná vada zboží i po jeho druhé opravě nebo má-li zboží více vad, máte právo na dodání nového zboží, nebo výměnu vadné součásti, případně i právo od kupní smlouvy odstoupit.
- Máte též právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, a to za předpokladu, že o ni požádáte do 1 měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění.